Wednesday, June 20, 2012

Twitter Symbian Apps Terbaik : Graviti





Saya telah menunggu untuk tempoh masa yang panjang untuk aplikasi twitter dalam telefon Nokia E5 saya.Akhirnya, Graviti membuat ia berlaku! Graviti adalah pelanggan Twitter pertama asli untuk telefon Symbian S60. Apa yang membuat ia lebih besar, ia mempunyai pelbagai akaun sokongan dan melihat antara muka pengguna yang indah

Masalahnya ialah, Graviti TIDAK ialah A Isikan ruang kosong PERCUMA. Kos Graviti yang kami kira-kira 9.95USD kerana anda boleh melihatnya di sini, dan saya tidak tahu semua kita akan membelanjakan wang hanya untuk membeli aplikasi. Jadi, di sini saya akan memberitahu anda bagaimana untuk mendapatkan VERSI percuma dan PENUH aplikasi Graviti.

Bahagian 1: Pertama, anda perlu untuk menggodam telefon anda. Jika telefon anda telah digodam, mengabaikan bahagian ini. Ia mudah untuk menggodam telefon anda tanpa berkelip ia. Ikut langkah mudah ini:

memasang NortonSymbianHackLDD.sis
Pelancaran Ia.
Pergi Pilihan Anti-Virus - senarai Kuarantin
Pergi Pilihan - Kembalikan Semua, menerima segera
Permohonan keluar, memotong daripada App pengurus (Symantec Symbian Hack). Juga memadam c: \ dikongsi \ folder.
memasang RomPatcherPlus_3.1_LiteVersion.sisx
Pelancaran dan memohon patch:
Open4all untuk akses penuh kepada sistem fail
Installserver untuk memasang apa-apa permohonan tidak ditandatangani (jika ia menunjukkan salib merah - mendapatkan installserver.exe DI SINI)
Bahagian 2: Selesai hacking telefon anda? Sekarang, mari kita memasang Graviti.

Memasang Graviti retak Versi Runcit 1,32.
Selepas pemasangan selesai, buka aplikasi.
Klik pada "Maklumat dan Pengumuman". Sekarang, anda perlu melihat sama seperti imej di bawah. Anda mesti menerima info: "Anda sedang menggunakan satu salinan berdaftar Graviti. terima kasih "


Sekarang, kini Graviti.
Seperti yang anda lihat pada imej tersebut, saya menggunakan versi terkini, jadi anda hanya perlu mengemaskini Graviti anda. Ia okay untuk mengemaskini kerana aplikasi graviti yang anda gunakan masih dikesan sebagai salinan berdaftar walaupun selepas dikemaskini ke versi terbaru.

Selamat berjaya!

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Archives

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India